sånt skit

Tråkig dag, inget gjort,  har inte orkat göra något.
Finns inte direkt något kul att hitta på.
Är trött men ändå inte, men går jag och lägger mig så kommer jag inte att somna.
Denna dagen har varit en stor tumme ner!

Får se var jag gör nu, mamma ska lägga sig nu och upp tidigt och jobba.
Jag gör nog samma sak, orkar inte med att dygna idag.
Jag tror inte att jag missar något om jag lägger mig.
Då kanske jag tillochmed kan träna imorgon.
Ja, vi får se. Världens tråkigaste inlägg,
haha men godnatt!

Kommentarer
Postat av: emmi

- förlåt för sent svar!

men det är bra med mig med tack =) kolla gärna in min Dagens blogg. Kram!

2011-01-03 @ 01:33:27
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0