hetaste mobilen!

ÅH, jag måste bara berätta för er alla jag jag har det hetaste mobilen någonsin!
Jag är faktiskt seriös med detta. Den må vara helt uuuute men jag gillar den.
Jag har varit utan mobil nu i två dagar, och nu har jag denna. Ja, den är mycket bättre än ingen alls faktiskt.
Min andra har blivit stulen så jag lånar en av pappas alla fd. mobiler. Det är typ endast denna som fungerar.
Jag kan inte ens nummret till den, men även det är ett av pappas. Får ha det tills mitt nya simkort kommer, det kommer förhoppningsvis imorgon, sen kan jag byta mobil. Om jag vill, men jag vet inte riktigt, denna är ju så förbaskat snygg! Den har en riktig charm! Här kommer det iallafall en fin bild på min nya bästis, enjoy it!

- Puss på min snygging!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har du den snyggingen ;)

2011-01-31 @ 00:49:42
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0