en riktig besvikelse

Så otroligt nära, allt försvann inom loppet av en minut.
Jag kan inte beskriva hur arg jag är just nu.
Jag vill skrika ut min ilska men gör inte det för att jag vet att det inte spelar någon roll, inte nu längre.
Jag känner mig död, så tom för att jag har trott att det skulle gå hela vägen, men det var garanterat inte bara min dröm som gick i kras. Orättvis bedömning är bara snälla ord.
Att ta hem allt hade varit riktigt jävla underbart rent ut sagt. Men nu blev vi snuvarde på att som betydde något.
Går ifrån detta tomhänta besvikna.

- Ja alla kanske inte förstår vad jag har skrivit om, men det handlar självklart om handbollen.
Fina insatser av allihopa, ni var värda en  bronspeng, såhär på hemmaplan hade betytt ännu mer.
Men tyvärr så hade spanjorerna en enorm tur. Och domarna var riktigt värdelösa, fyfan vad dåligt dömt!
Jag är fruktansvärt irriterad på detta och kommer vara det ett bra tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0