this wonderful day

Hej allihopa, hur är det med er idag ?
Själv är jag riktigt trött efter ett tidigt morgonpass imorse.

Idag stack jag, mamma och pappa till Väla.
Det var bara mamma som handlade en massa, (som vanligt) ;)
Men jag fick med mig lite material som jag ska göra ett armband av,
och ett par byxor eller leggings, vet inte vilket utav det det är.
Det är skinn imitation på hela framsidan och vanliga på baksidan.
Svårt att förklara, kan lägga upp en bild någongång.

Tävling imorgon (awesome), så jag ska gå och lägga mig nu.
Får läsa igenom lite no så att inte provet på tisdag går helt åt skogen.

Ha en fortsatt trevlig kväll, och även en trevlig söndag.
Tror inte att jag hinner skriva speciellt mycket imorgon.

- Godnatt, och puss & kram!♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Det lät kul, vad tävlar du i? :D

2011-02-13 @ 09:45:42
URL: http://jlundstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0