saknar det, det kommer aldrig tillbaka

Det blev att stanna hemma från skolan idag. Mådde inte så prima när jag vaknade, så nu är jag här.
Har tagit en liten paus från pluggandet förtillfället. Sitter och lyssnar på en massa musik från gamla barnprogram,
och känner hur jag saknar min tid som liten, att bra kunna sitta i timmar och kolla på nalle puh, åh det var fina tider det. och nu är det borta, vi får aldrig vara med om något sånt fint längre. Nu ska vi bli som vuxna, liksom ha en barndom tills man är typ 12, sen kommer alla krav på att man ska bete och göra saker som vuxna gör. Usch.
Jag tycker inte om det alls, men det är inte mycket man kan göra. Jag bara saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0