are the angels on their way, i'm in the dirt

Hej på er alla!

Dålig update, jag vet. Men jag har haft prov idag som har varit prio ett.
Så därav ingen uppdatering.
Tränat och sådär en liten stund nu, kommit hem och ne ska jag börja plugga igen.
Roligt liv, huh ?
Nej men jag har en bok som ska vara utläst tills imorgon och har ett antal sidor kvar, och dessutom på engelska?!
Sen har jag ett matteprov imorgon, usch jag kan ingeting alls, förstår det inte..
Så vi hörs antagligen imorgon om jag nu överlevt kvällen och morgondagen!

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Frida&Johanna - VÅR BLOGG OM ALLT MELLAN HIMEL OCH JORD.

Fin blogg! :D



kolla in bloggen vi skaffade nyss, :)

kramkram !

2011-02-11 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0