you're like music, irresistible

Familjen bestämde sig för att åka till Tydingesjön, där det var bil-cafe och dans.
Lite smått trevligt var det. Men det blev rätt segt att vara där tillsist.
Så vi kom hem för en stund sen. Just nu sitter jag vid datan, och syster vid sin bredvid.
Mysigt är det, sitter och läser bloggar för fulla muggar här! haha.
Tror inte det händer så mer än såikväll, kanske möjligtvis att vi drar oss ut mot soffan och kollar på tv.
Det blir väl att lägga sig så smått vettigt ikväll. Vi har pratat om att sticka ut på utflykt imorgon.
Får väl se vart den utflykten bär. Det ska nog bli trevligt.
Jag tar med mig kameran och får se vad jag kommer hem med.
Ha det så bra, så hörs vi sen. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0