en perfekt värld

Hej! Tanken var att jag skulle göra en uppdatering igår igen.
Men det kom världens åsk-oväder så det tanken var ingen idé att tänka på.
Men så kan det gå.
Iallafall, jag var på teknik för tjerjer igår, sen stack jag, ebba och ida till stan.
Hittade lite, kommer bilder senare.
Sen kom mamma från jobbet och vi gick en runda och sen åt vi på grattiti innan jag skulle träna.
Träningen gick bra, känns som detta kommer bli en bra säsong redan nu!:D
Hoppas på att det blir det också.

Idag var jag på teknik för tjejer som slutade idag. Det har varit skitkul rent ut sagt.
Det är skönt att det är slut, men ändå lite tråkigt.
Idag ska jag på festivalen med ebba och ida, kanske någon till. Vi ska kolla på Billy the vision and the dancers.
Hoppas på att det blir bra, men det blir det säkert!
Närmare detaljer och så kommer senare.
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0